Speciallæge i Psykiatri Camilla Gøtzsche
En løsning fra
FAQ


Generelt om behandlingsforløbet:

Et behandlingsforløb i klinikken forudsætter henvisning til speciallæge i psykiatri fra egen læge.

Når du har fået en henvisning fra egen læge, skal du rette telefonisk henvendelse til klinikken på telefon 3138 3450. 

De første samtaler vil danne baggrund for udformning af det videre behandlingsforløb, der tilpasses individuelt.                 

Forløbet vil oftest have karakter af yderligere udredning, medicinsk behandling, støttende samtaler, psykoedukation og i mindre grad terapi.

 

Ventetid:

Der er aktuelt en ventetid for ikke-akutte patienter på ca 22 uger i klinikken. Andre psykiateres ventetider fremgår af Sundhed.dk

 

Praktiske oplysninger:

Klinikken tilbyder ikke receptfornyelse via app'en Medicinkortet.

Udeblivelser uden forudgående afbud vil føre til afslutning af behandlingsforløbet, såfremt der ikke har været henvendelse de efterfølgende 2 uger.

Ved behov for akut psykiatrisk hjælp kan man henvende sig ved nærmeste psykiatriske skadestue. Information om akutmodtagelserne, herunder adresser og telefonnumre fremgår af nedenstående link:

Psykiatriske akutmodtagelser i Region Hovedstaden

 

Find vej:

Se kortvisning

 

Adgangsforhold:

Klinikken er beliggende på 2. sal. Der er elevator, men ikke niveaufri adgang.

 

Oplysninger om ventetider:

  www.sundhed.dk

 

Lukkedage på grund af ferie eller kurser:

  www.sundhed.dk

 

Oplysninger om andre speciallæger i psykiatri:

  www.sundhed.dk

Vejledning vedr Corona:

Klinikken holder åbent for almindelige konsultationer med fremmøde, såfremt det er muligt og forsvarligt.

Der skal aktuelt bæres mundbind i klinikken.

Man skal naturligvis ikke møde op, såfremt man har symptomer med ondt i halsen, forkølelse, hovedpine, muskelsmerter, hoste, feber eller åndenød, eller der kan være risiko for at man er smittet med COVID 19.

Som alternativ til fremmøde kan der afholdes konsultation som videokonsultation via MinLæge App eller telefonisk, hvor man vil blive ringet op.

Dette skal på forhånd være aftalt med speciallægen og det fremgår af påmindelses sms, der sendes dagen før konsultationen, hvilken type konsultation der vil blive gennemført.

Til videokonsultation bedes du downloade MinLæge App, så du kan blive oprettet som bruger hos klinikken.

Såfremt der er aftalt videokonsultation bedes du logge ind et par minutter før aftalt tid og afvente, at samtale startes.

Se også vejledning under menupunktet Information.

Ved tvivl om samtaleform kan der rettes henvendelse til klinikken på 3138 3450. 

 

Åbningstider:

Klinikken er åben for konsultation efter aftale mandag til fredag.

Fravær: lukning pga kursus eller sygdom fremgår af telefonsvareren på 3138 3450.

Juleferie: d.18.12.2020- d.4.1.2021

 

Kontakt til Speciallægen:

Patienter der har et forløb i klinikken kan henvende sig i telefontiden eller lægge besked på tlf svarer på 3138 3450, og der ringes tilbage, når det er muligt. De kan også henvende sig via mail, og det er via denne hjemmeside under E- konsultation, hvor man skal logge ind med nemid. Skriftlige henvendelser vil blive besvaret hurtigst muligt.

Nye patienter bedes henvende sig i telefontiden.

SMS besvares ikke.

Automatisk afsendt SMS med påmindelse om aftale kan ikke besvares.

 

Kontakt

Vesterbrogade 20 2. th 1620 København V Tlf: 3138 3450

Telefontider

Mandag
08:30 - 09:00
Tirsdag
08:30 - 09:00
Onsdag
08:30 - 09:00
Torsdag
08:30 - 09:00
Fredag