Covid-19 - april 2021
Efter individuel vurdering afholdes samtaler som en blanding af fremmøde, video og telefonkonsultationer.
Hold øje med den sms med påmindelse, som sendes til dig forud for samtalen.
Generelt om behandlingsforløbet:
Til første samtale skal der beregnes 45-50 minutter.
Samtalen vil danne baggrund for udformning af det videre behandlingsforløb.
De følgende samtaler vil som hovedregel have en varighed af 15-25 minutter.
En henvisning omfatter som udgangspunkt 10 konsultationer, men kan forlænges til 20 konsultationer, såfremt der er behov for dette.
Alle henvendelser, herunder tidsreservation, afbud og receptfornyelse foretages ved telefonisk henvendelse i telefontiden. E-konsultationer vedrørende personlige forhold bedes foretaget via ikonet E-konsultation øverst på siden til venstre, hvilket er en sikker forbindelse.
Erklæringshonorar
Erklæringer, der ikke betales af anden instans som for eksempel arbejdsgiver, kommune eller forsikringsselskaber, koster et honorar, da der er et stigende antal anmodninger om erklæringer fra patienter og dermed et stigende tidsforbrug på at lave disse erklæringer.
Honoraret fastsættes efter individuel vurdering.
Tidsreservation og medicinbestilling
Praksis tilbyder ikke tidsreservation eller receptfornyelse via hjemmesiden.
Afbud/udeblivelser/forventninger
Udeblivelser uden forudgående afbud vil føre til afslutning af behandlingsforløbet, såfremt der ikke har været henvendelse de efterfølgende 2 uger.
Jeg vil anbefale, at du orienterer dig under menupunktet "Information / Noget om aftaler" omkring forventninger.
Akkreditering
Praksis er akkrediteret af Ikas i henhold til Den Danske Kvalitetsmodel i 2020. Link
Persondatapolitik
I forløbet indsamles en række personoplysninger til brug for behandlingen i henhold til praksis privatlivspolitik, der kan findes under menu punktet "Information".